shine over me

I’m older than I am,
我的年龄比我大,
I wish you were here
我希望你在这里
Who am I, who I am
我是谁,我是谁
Surrounded by empty spaces
周围的空白
I need love, well, who doesn’t
我需要你的爱,哦,不
Stand here
站在这里
No tides no sand to drown my fears away
没有潮汐没有沙淹没我的恐惧消失
And I’ll wait, wait, wait for your love
我将等待,等待,等待你的爱
And I’ll give, give it all
我会给,给它的所有
There ain’t no way, no way, the sun don’t shine it hide away
没有办法,没有办法,没有太阳躲起来
So shine over me
所以在我的头上发光
It’s inevitable
这是不可避免的
Everything around me changes even though I don’t want them to
我周围的一切变化,即使我不想他们
I will be looking forward to what tomorrow has in store for me
我期待明天在等待着我
I’m standing here
我站在这里
No tides no sand to drown my fears away
没有潮汐没有沙淹没我的恐惧消失
And I’ll wait, wait, wait for your love
我将等待,等待,等待你的爱
And I’ll give, give it all
我会给,给它的所有
There ain’t no way, no way, the sun don’t shine it hide away
没有办法,没有办法,没有太阳躲起来
So shine over me
所以在我的头上发光
Crumbled heart
粉碎的心
Broken words
坏了的话
I will face obstacles in life
我要面对的生活中的障碍

评论
热度 ( 1 )

© 暮小贝 | Powered by LOFTER